Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

23 Σεπτεμβρίου 2012

Αυγόφετες!

Ποιος δεν έχει δοκιμάσει αυγόφετες; 
Νομίζω ότι έχουμε φάει όλοι μας... 
και ειδικά στην παιδική μας ηλικία!  
Μια πολύ καλή λύση για πρωινό και γιατί όχι και για βραδινό!... Και είναι πεντανόστιμες...
ειδικά όταν τα αυγά είναι φρέσκα!

Σπάμε 5 αυγά σε ένα πιάτο, 
Chicks and Eggs
προσθέτουμε αλατάκι 
και τα χτυπάμε με ένα πηρούνι. 
Κόβουμε φέτες από μπαγιάτικο ψωμί και τις βουτάμε μέσα στα χτυπημένα αυγά.
Ζεσταίνουμε λάδι στο τηγάνι μας και τις τηγανίζουμε πρώτα από τη μια και μετά από την άλλη πλευρά...
...να πάρουν ένα όμορφο ξανθό χρώμα! 
Ζεστές, ζεστές, λαχταριστές! Κοπιάστε!
και ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

2 σχόλια:

Αριάδνη είπε...

Τι όμορφο blog! Με ταξιδεύει σε εικόνες και μυρωδιές από Κυριακάτικο οικογενειακό τραπέζι!

Χαρά Θ. είπε...

Καλώς και γλυκώς σας βρίσκω!!!
Μ ένα λατρεμένο έδεσμα που ελλείψει τώρα των παιδιών μου έχω καιρό να κάνω, αλλά που θα μου πάει...Χειμώνας έρχεται...
Πολύ τρυφερό ιστολόγιο ,εμένα τουλάχιστον με φορτίζει παιδικές αναμνήσεις!
Καλή συνέχεια και θα τα λέμε, ανελλιπώς!