Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

26 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα βραβειάκι, από τη φίλη Christina! Την ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!

Ευχαριστώ πολύ την φίλη

από το όμορφο και φιλικό http://christinaeseyes.blogspot.gr/
που μου χάρισε αυτό το δωράκι! 
Ομολογώ ότι με τιμά πολύ η κίνησή της! 
Επειδή είμαι καινούρια στο χώρο αυτό... δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Ψάχνοντας, είδα ότι πρέπει (ίσως) να το χαρίσω κι εγώ σε άλλα blog...
Διάλεξα λοιπόν, τα πρόσωπα που με τα θετικά σχόλιά τους με γεμίζουν δύναμη να συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας όλα όσα αγαπώ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ
Αιώνια Γυναίκα
Η γελαστή κλωστή
Ποδηλάτισσα
Κάντο μ΄αγάπη
" LiVe...LovE...LeArN "
ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ
Captain Cook
Τα λιλά της Λίλας
Mani di fata
Parents Land Gr
Ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου!

8 σχόλια:

christina's eyes είπε...

εκτιμώ την αναγνώριση και αναγνωρίζω την αξία! Συνέχισε να μας προσφέρεις νόστιμες συνταγές!

Mary είπε...

Με γεια το βραβειάκι σου!

Φιλάκια, καλό μεσημέρι!!!

Mani di fata είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ.ΤΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑΓΙΑΣ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΠΑΘΟΣ.ΦΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ

Parents Land Gr είπε...

Ευχαριστω πολυ που με σκεφτηκες!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Να χαιρόμαστε το βραβειάκι μας .Ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση.

Ποδηλάτισσα είπε...

Σε ευχαριστώ για το δωράκι σου και για τις όμορφες συνταγές που μας χαρίζεις!!!!!!!

Eri είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σας και σας ευχαριστώ πολύ που με σκεφτήκατε! Έχουμε μεγάλη διαφορά ώρας γι αυτο καθυστέρησα να σας επισκεφθώ, βρίσκομαι στον Καναδά.
Χιλια ευχαριστώ, χαίρομαι πολύ που αποφασίσατε να φτιάξετε αυτο το τόσο όμορφο blog που μας προκαλεί τόσα συναισθήματα.
Φιλιά πολλά!

Χαρά Θ. είπε...

Μεγάλη μου χαρά η ανταπόδοση!
Να ξέρεις οτι ο χώρος σου είναι τόσο φιλόξενος και ξυπνά τόσες αναμνήσεις που δε μπορούμε ν αφήσουμε ένα αδιάφορο σχόλιο και μόνο...
Ευχαριστώ και πάλι και καλή συνέχεια