Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

29 Οκτωβρίου 2012

Πάστα φλώρα!

Ιδανική η πάστα φλώρα, για τον πρωινό 
αλλά και για τον απογευματινό μας καφέ!!!
Υλικά:
1 πακέτο βιτάμ
3/4 φλιτζ. ζάχαρη
1/2 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φλιτζ. του καφέ κονιάκ
χυμό από 1 πορτοκάλι
1/2 κιλό μαρμελάδα
1 βανίλια
1/2 κουταλ. του γλυκού σόδα
1 κουταλ. του γλυκού μπέικιν πάουντερ

Εκτέλεση:
Λιώνουμε το βιτάμ και το βάζουμε στο μίξερ να χτυπηθεί με τη ζάχαρη, μέχρι να λιώσει. Προσθέτουμε το κονιάκ, τον χυμό του πορτοκαλιού, στον οποίο έχουμε διαλύσει τη σόδα και την βανίλια. Τέλος ρίχνουμε το αλεύρι που το έχουμε ανακατέψει με τον μπέικιν πάουντερ.
Το ζυμώνουμε καλά και χωρίζουμε τη ζύμη στα δύο. Παίρνουμε το ένα κομμάτι και το ανοίγουμε σε φύλλο χοντρό 2 εκατοστών και το στρώνουμε στο ταψί. Από το δεύτερο κομμάτι της ζύμης κόβουμε λίγο και το πλάθουμε ώστε να γίνει ένα κορδόνι που να έχει πάχος όσο ένα δάχτυλο και το βάζουμε γύρω-γύρω στην άκρη του φύλλου. Επάνω στο ανοιγμένο φύλλο, που έχουμε βάλει για βάση, στρώνουμε την μαρμελάδα, την οποία χτυπάμε λίγο, για να αραιώσει και να στρωθεί εύκολα. Προσέχουμε να έχει παντού το ίδιο πάχος. Με την υπόλοιπη ζύμη πλάθουμε κορδόνια λεπτά, που να έχουν πάχος μισού δαχτύλου και τα τοποθετούμε πάνω στην μαρμελάδα, κάνοντας τετραγωνάκια ή ρόμβους.
Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο 30 με 40 λεπτά. Όταν κρώσει τελείως κόβουμε την πάστα φλώρα μας σε κομμάτια.
 Καλή επιτυχία!!!

Το τραγουδάκι "Πάστα Φλώρα"... 
αφιερωμένο σε όλους σας!
Καλή σας μέρα... με χαμόγελο!

Χάρισε μου μια καρδιά θα της μάθω να χτυπά, θα την παίρνω cinema στην Pasta Flora μέχρι αργά!
Χάρισε μου μια ζωή και θα αρχίσω από την αρχή, με ένα κόκκινο χαλί θα γυρίσω όλη την Γη!!!


6 σχόλια:

Evi @ sexta-feira είπε...

Καλημερα!
Η παστα φλωρα ειναι απο τα αγαπημενα μου γλυκα. :)

Αρμονία είπε...

Τι γλυκές θύμησες μου έφερες στο νου!
Έχω πολύ καιρό να την φτιάξω και αν και έχω κι εγώ τη συνταγή από τη γιαγιά μου, θα δοκιμάσω και τη δική σου!Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλυκό διαχρονικό και αγαπημένο!!
Σταθερή αξία η πάστα φλόρα!
Καλή βδομάδα εύχομαι!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Απο τα αγαπημένα γλυκά!!!
Καλή εβδομάδα!

christina's eyes είπε...

δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω κάτι αντίστοιχο!

Glyko Paramithenia είπε...

Το τραγουδάκι δεν το ήξερα. Είναι πολύ ωραίο, ξεκίνησε όμορφα η μέρα! Καλημέρα!