Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

26 Νοεμβρίου 2012

Βραβείο από τις Χαρούμενες φατσούλες στο Νηπιαγωγείο!

Η καλή φίλη Κική, μου χάρισε αυτό το βραβειάκι! Την ευχαριστώ που με τίμησε μέσα από την καρδιά μου! Είναι αξιόλογος άνθρωπος και πραγματικά σπουδαία νηπιαγωγός...! Θα το διαπιστώσετε, αρκεί να κάνετε μια βόλτα στο blog της "Χαρούμενες φατσούλες στο Νηπιαγωγείο"! Η τρυφερή παιδική ηλικία, έχει ανάγκη από άτομα με όρεξη, δημιουργία και ζωντάνια! Φίλη Κική, να είσαι πάντα καλά! 
Τώρα εγώ πρέπει να χαρίσω το δωράκι αυτό σε 5 άλλα blogs που έχουν λιγότερους από 200 επισκέπτες....
Φίλοι και φίλες μου! Μου είναι πολύ δύσκολο! Να κάνω μια εξαίρεση του κανόνα... κι ας με "μαλώσει ο δάσκαλος"???
Δεν  μπορώ να επιλέξω μόνο 5 blogs...... Θα έλεγα αδύνατον! Υπάρχουν αρκετοί φίλοι μου που τους αγαπώ και εκτιμώ μέσα από την δουλειά τους και που δεν μπορώ να ξεχωρίσω τον έναν από τον άλλον!
Γι΄αυτό... όσοι φίλοι μου πιστοί και με λιγότερους από 200 επισκέπτες, προσέλθετε!!!  Δικό σας το βραβείο με όλη μου την αγάπη!

 (ΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ)
1. Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
2. Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200  followers.
4. Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs  που επιλέξατε για βραβείο.



13 σχόλια:

Neli είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο ,καλή εβδομάδα.

Marcela Gmd είπε...

Congrats for your award!!! nice blog!! would you like to follow each other?
Besos, desde España, Marcela♥

Τετράδιο συνταγών είπε...

Of course i'd like to follow you too! kisses from Greece!<3

Τετράδιο συνταγών είπε...

Ευχαριστώ Νέλυ! Καλό βράδυ να έχεις!

astroneraidoula είπε...

Ευχαριστούμε πολύ! Εμείς οι νέοι blogers χαιρόμαστε πολύ όταν μας διαβάζουν!

e-poros είπε...

συγχαρητήρια,,και πάντα με νοστιμιες

DIMI είπε...

Εχω πρόβλημα μέ τό μπλόγκ σου,δέν ανοίγη νά αφήσω σχόλια,έχω έρθη άπειρες φορές,μέ πετάη συνέχεια έξω,ελπίζω νά τό δής,σέ ευχαριστώ ,συγχαρητήρια γιά τό βραβείο.

Mary είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και σ' ευχαριστώ που με επέλεξες.

Καλό απόγευμα!

Tonia Papadea είπε...

Ευχαριστώ για το μήνυμα που μου άφησες. Το βραβείο πες πως το πήρα ήδη και να 'σαι πάντα καλά...

Γεύσεις Εύβοιας είπε...

Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε !!
Και φυσικά το θέλουμε το βραβείο και θα επιλέξουμε με τη σειρά μας 5 blogs να το προσφέρουμε σύμφωνα με τους όρους !!!!
Καλή συνέχεια !!!

sundayspoon είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Να είσαι καλά!
Καλό απόγευμα!

Selcouth είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι πολύ όμορφο!
Και φυσικά... συγχαρητήρια σε 'σένα που το κέρδισες!
Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική μέρα!

ΜΑΡΙΑ Π. είπε...

Ευχαριστώ πολύ-πολύ που προσφέρεις και σε μένα αυτό το βραβείο!