Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

28 Νοεμβρίου 2012

Γαλατόπιτα παραδοσιακή!


Υλικά:
1 + 1/2 φλ. τσαγιού αλεύρι
2 λίτρα γάλα
4 αυγά
λίγο αλάτι
3 κουταλιές ελαιόλαδο
2 φλ. ζάχαρη
250 γραμ. φύλλο κρούστας
100 γραμ. καρυδόψιχα
μαζί με κανέλα και ζάχαρη

Εκτέλεση:
Διαλύουμε το αλεύρι καλά μέσα σε λίγο κρύο γάλα και το βάζουμε σε μεγάλη κατσαρόλα στη φωτιά. Προσθέτουμε το υπόλοιπο γάλα, τα αυγά καλά χτυπημένα, λίγο αλάτι και το ελαιόλαδο, ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινο κουτάλι. Μόλις το μείγμα αρχίσει να πήζει, προσθέτουμε τη ζάχαρη, ανακατεύουμε, το αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει. Στρώνουμε τα φύλλα στο ταψί, ραντίζοντας το καθένα με λίγο λάδι. Στο προτελευταίο φύλλο, απλώνουμε το μείγμα της καρυδόψιχας. Ρίχνουμε από πάνω την κρέμα που ετοιμάσαμε, απλώνοντάς την ομοιόμορφα και ψήνουμε την πίτα για 45 λεπτά, σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς. Βγάζουμε την πίτα από τον φούρνο, την αφήνουμε να κρυώσει και την κόβουμε!

Καλή επιτυχία!!!

10 σχόλια:

Selcouth είπε...

Κάτι λέει στο στομάχι μου(!) ότι αυτή η γαλατόπιτα θα είναι πολύ... σλουρπ! Το αλεύρι είναι για όλες τις χρήσεις;
Καλή σου μέρα κι ευχαριστώ και πάλι!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα Συγνώμη για την ενόχληση. Μολις βρήκα το μπλόγκ σας από την αναρτηση της moon faces
http://selcouth-moonfaces.blogspot.com/2012/11/blog-post_28.html
τι ομορφος χωρος εδω μεσα, τι ρομαντικος, μου θυμιζεις παλιές καλές εποχές η διακόσμηση
Χαίρομαι να γνωρίζω ιστολόγια

Loulou lolita είπε...

Η γαλατόπιτα μου θύμισε τα φοιτητικά μου χρόνια που μας έφτιαχναν οι μαμάδες να πάρουμε μαζί όταν φεύγαμε!
Ευχαριστώ και για το link within, το βρήκα!!!

Τετράδιο συνταγών είπε...

Selcouth, ναι! για όλες τις χρήσεις! Καλή σου μέρα!

Τετράδιο συνταγών είπε...

Καλημέρα Δελφινάκι! Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα! Καλημέρα να έχεις!

Τετράδιο συνταγών είπε...

Λουλού, γαλατόπιτα αγαπημένη! Έχεις δίκιο! Μοσχοβολούσε όλο το σπίτι από τη μυρωδιά της!

SPYRIDOULA είπε...

Τέλεια η συνταγή σου!Έχω πολύ καιρό να φάω γαλατόπιτα και θα τη δοκιμάσω σίγουρα!Φιλάκια πολλά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση. Πάω να γίνω αναγνώστρια/μέλος...Θα κάνω συχνά τη βόλτα μου εδώ μέσα και θα σχολιάζω...Θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι αν θέλεις (ως μέλος και να διαβα΄ζω τα σχόλια σου) ευχαριστώ

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Σε καλωσορίζω στο μπλογκ μου. Καλωσορισες στην παρεα μας

Τετράδιο συνταγών είπε...

Καλώς σε βρήκα Δελφινάκι! <3!