Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

29 Νοεμβρίου 2012

Άσ΄ το το χεράκι σου να σου το κρατώ...

Άσ΄ το το χεράκι σου, το μικρό σου χέρι
άστο το χεράκι σου να σου κρατώ...
Που τελειώνει ο δρόμος μας, ποιος μπορεί να ξέρει...
Άσ΄ το το χεράκι σου, το μικρό σου χέρι...
Τίποτα άλλο αγάπη μου, τώρα δε ζητώ...
περπατάω δίπλα σου κι είναι αρκετό..
Άσ΄ το το χεράκι σου, το μικρό σου χέρι
Άσ΄ το το χεράκι σου να σου το κρατώ...
Ξεκινήσαμε πρωί κι είναι μεσημέρι, άσ΄ το το χεράκι σου να σου το κρατώ...
Θά `ρθει και το δειλινό με το πρώτο αστέρι, ξεκινήσαμε πρωί κι είναι μεσημέρι...
Έχουμ΄ ως τ΄ απόγευμα δρόμο αρκετό, τίποτ΄ άλλο αγάπη μου τώρα δεν ζητώ...
Άσ΄ το το χεράκι σου, το μικρό σου χέρι, άσ΄ το το χεράκι σου να σου το κρατώ...
Τώρα που νυχτώσαμε, σφίξε μου το χέρι, τώρα ακόμα πιο πολύ το αναζητώ...
Χάθηκε στα σύννεφα το μικρό τ΄ αστέρι, τώρα που νυχτώσαμε σφίξε μου το χέρι...
Μη σε νοιάζει που το φως είναι λιγοστό... και περπάτα δίπλα μου όπως περπατώ...
 *¨*•.¸¸★Καληνύχτα!

3 σχόλια:

sundayspoon είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ρομαντικά λόγια..ομορφες φωτογραφίες..θα χαρώ να σε βλέπω στο δικό μου μπλογκ να διαβάζω και τα δικά σου σχολια :)

Ανώνυμος είπε...

Το αγαπημένο τραγούδι της κορούλας μου. Μ αυτό την νανούριζα όταν ήταν μωρό κι ακόμα μου το ζητάει όταν θέλει να νιώσει καλύτερα. Στέλνω την αγάπη μου. Άννα Πάρος.