Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

20 Νοεμβρίου 2012

Κολοκυθόπιτα!

- Έχω μια κολοκυθιά που κάνει 3 κολοκύθια!
- Και γιατί να κάνει τρία;
- Και πόσα θέλεις να κάνει;
- Να κάνει πέντε!
- Και γιατί να κάνει πέντε;
Μα καλά, την κολοκυθιά θα παίξουμε σήμερα;
Όχι!!! Εγώ λέω να την μαγειρέψουμε!
Υλικά: 
Για τη γέμιση
1 κιλό κολοκύθι
1 φλιτζάνι τσαγιού σταφίδα
1 φλιτζάνι τσαγιού σιμιγδάλι (χοντρό)
1 φλιτζάνι τσαγιού καρύδι ψιλοτριμμένο
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1  φλιτζάνι τσαγιού λάδι

Για τα φύλλα
15 κουταλιές αλεύρι
λίγο ξύδι, λίγο αλάτι
νερό χλιαρό (όσο πάρει)

Εκτέλεση:
Τρίβουμε το κολοκύθι μας και το βάζουμε στην κατσαρόλα με το σιμιγδάλι, τη σταφίδα, το καρύδι, τη ζάχαρη και το λάδι. Στη συνέχεια τα ανακατεύουμε όλα μαζί πολύ καλά και τα βράζουμε για 10 λεπτά. Ζυμώνουμε το αλεύρι με λίγο νερό, αλάτι, ξύδι και λάδι. Ανοίγουμε 6 φύλλα στο ταψί, αλείφοντας ανάμεσα με λάδι. Βάζουμε το μείγμα και από πάνω τα υπόλοιπα φύλλα. Τέλος, την κόβουμε κομματάκια και την ψήνουμε στο φούρνο στους 170 βαθμούς.
Καλή όρεξη!!!

Η συνταγή από την κ. Κων/νιά Παράσχου

6 σχόλια:

christina's eyes είπε...

κάθε φορά που σε επισκέπτομαι μου ανοίγεις την όρεξη!!

Χαρά Θ. είπε...

Αχ, δεν έχω φάει ποτέ κίτρινο κολοκύθι ούτε ως γλυκό ,ούτε ως σούπα που ξέρω οτι φτιάχνουν πολλές,όμως αυτό σήμερα με προκαλεί ανελέητα.
Φιλάκια γλυκά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mε σταφίδες και καρύδια φτιάχνω κι εγώ την γλυκιά κολοκυθόπιτα, από τις ωραιότερες φθινοπωρινές πιτες!!
Ομως δεν κατάλαβα τα φύλλα πως φτιάχνονται, νερό δεν μπαίνει καθόλου στο ζύμωμα??
Καλό μεσημέρι!

Selcouth είπε...

Χα,χα,χα! Συμφωνώ! Κι εγώ προτιμώ να τη μαγειρέψουμε!
Αχ, βαχ... Τί καλή όρεξη που τώρα βρίσκομαι στη δουλειά και τη λιγουρεύομαι! :)
Πάντως δεν φαίνεται δύσκολη. Όσο για το φύλλο, μια φορά έχω ανοίξει... Ελπίζω να τα ξανακαταφέρω!
Καλό απόγευμα!

oldthings είπε...

Αυτή τη συνταγή δεν την είχα ξανακούσει και με ενθουσίασε !
Μου ακούγεται πολύ νόστιμη και ιδιαίτερη !

Τετράδιο συνταγών είπε...

Έλενα καλημέρα! Φυσικά μπαίνει νερό (όσο πάρει η ζύμη μας!)... Παράβλεψή μου! Ευχαριστώ που το επισήμανες!!