Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

11 Δεκεμβρίου 2012

Αγάπη είναι...

Έλα να σου δείξω τις τριανταφυλλιές... τα πράσινα, τα κόκκινα, τα σπίτια, τις αυλές.
Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ...
Πόσο σ' αγαπώ, αγόρι δικό μου, πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ...
Έλα να σου μάθω πώς είναι το φιλί, σαν κόκκινο τριαντάφυλλο και σαν ανατολή...
Πόσο σ' αγαπώ, πουλάκι του δρόμου, πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ...
Πόσο σ' αγαπώ, αγόρι δικό μου, πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ...
*¨*•.¸¸♥ Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α♥*¨*•.¸¸

3 σχόλια:

Όστρια είπε...

Καλημέρα...Με το σκίτσο μου θύμησες τα εφηβικά χρόνια...Να υποθέσω πως είμαστε της ίδιας γενιάς;;; Εγώ κοντεύω τα 50..

pama είπε...

Καλημέρα σας
Μπράβο και εμένα μου θυμίσατε
άλλες εποχές.
Εγώ που πλησιάζω τα ….57 πειράζει;

Παύλος ο καλός ο μαθητής......

http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/

Τετράδιο συνταγών είπε...

Έχω σαραντήσει.... αλλά νιώθω ακόμα νέα!!!! Μας το αφιερώνω!!!!!!!! Καλή σας μέρα!!!http://www.youtube.com/watch?v=zUNaDGW-pVU