Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

28 Φεβρουαρίου 2013

Πρωϊνή προσευχή...

Χαρούμενη μέρα σε όλους... με πρωϊνή προσευχούλα!

Με την γλυκειάν αυγούλα 
χαρούμενο ξυπνώ
και στέλνω προσευχούλα
θερμή στον ουρανό.

- Αξίωσέ με Θεέ μου,
να΄ μαι καλό παιδί
και πάντα χάριζέ μου 
χαρά και προκοπή.


Θεέ μου, σαν τα πουλάκια
χαρούμενο να ζω
και τ'  άλλα τα παιδάκια 
πολύ να τ΄ αγαπώ.

Και στέλνε μου από πάνω
τη χάρη σου κι ευχή
να σ'  έχω  σ'  ό, τι κάνω
προστάτη και σκεπή.

Μιχ. Δ. Στασινόπουλος

Από παλιό βιβλίο "Πατριδογνωσίας"

2 σχόλια:

SPYRIDOULA είπε...

Τι ωραία προσευχούλα!Την λέγαμε μικρά και πάνε τόσα χρόνια απο τότε που την είχα ξεχάσει!Ευχαριστώ που μου την ξαναθύμησες με την ανάρτηση σου!Φιλάκια και καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχει και μια βραδυνη .....νυσταζω θεουλη παω να κοιμηθω τα ματια μου πια δεν τα βαστω και κατι ακομα θελω να πω δως τους γονιους μου καθε καλο. Δεν θυμαμαι κατι αλλο. Αν την γνωριζετε να την βλεπαμε ολη