Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

23 Απριλίου 2013

Λουκουμάδες υπέροχοι!

Εύκολοι, νόστιμοι, λαχταριστοί λουκουμάδες,
φτιαγμένοι με μεράκι και τέχνη!
Δοκιμάστε την γεύση τους! 
Είναι μοναδικοί! 

Στο 1 ποτήρι χλιαρό νερό
        β ά ζ ο υ μ ε:
1 κουταλάκι γλυκού αλάτι
1 κουταλάκι γλυκού ζάχαρη
1 κομμάτι νωπή μαγιά
και αλεύρι όσο πάρει,
ώσπου να έχουμε μια αφράτη ζύμη

λάδι ελαφρύ (αρκετό), για το τηγάνισμα
μέλι, ζάχαρη ή μερέντα
για το γαρνίρισμα
Δείτε την εκτέλεση στο βίντεο που ακολουθεί:
Καλή επιτυχία...!!!
Ευχαριστούμε την Τασούλα από το ακριτικό και παραδοσιακό Παγονέρι Δράμας
για την υπέροχη συνταγή της! 

3 σχόλια:

Ανοίγω Σπίτι είπε...

Αυτή την περίοδο απέχω από τα γλυκά. Ο λουκουμάς όμως μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια. Πολύ-πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου.

Neli είπε...

Τι είπες τωρα..Λουκουμάδες ε? το αγαπημένο μου και αυτοί φαίνοται υπέροχοι ,φιλιά καλό βράδυ.

Mary είπε...

Λατρεμένοι!
Μοσχομυριστοί κι αφράτοι, λουσμένοι με μπόλικο μέλι!

Καλή Ανάσταση και Χαρούμενο Πάσχα!

Φιλιά!