Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση! Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

8 Ιουνίου 2013

Έλα, πεταλουδίτσα μου, στάσου να σε τσακώσω!

 Επηρεασμένη από το ποιηματάκι... 
είχα πιάσει κι εγώ μια πεταλούδα... 
Την είχα βάλει που λέτε μέσα σε ένα κουτάκι, 
της έβαλα ζαχαρούλα 
και περίμενα να την φάει... 
Δυστυχώς δεν ακολούθησα 
τα λεγόμενα του ποιήματος... 
γιατί ήθελα να τη θαυμάζω και 
να τη βλέπω κοντά μου...
Και η πεταλουδίτσα μου, τι κρίμα...! 
Ψόφησε...
Αθώα παιδικά χρόνια...!

****
Η Άννα έπαιζε με τις φίλες της.
Κυνηγούσαν πεταλούδες.
Μόλις όμως πλησίαζαν,
οι πεταλούδες πετούσαν μακριά.
Αλφαβητάριο 1978
Στο τέλος η Άννα έπιασε μια.
Ήταν μια μικρή πεταλούδα.
Τα φτερά της ήταν ωραία.
Είχαν διάφορα χρώματα.
Η Άννα την κρατούσε απαλά
και της τραγουδούσε:
****
"Έλα, πεταλουδίτσα μου,
στάσου να σε τσακώσω,
δε θα σου τσαλακώσω
καθόλου τα φτερά.
Θα σε ταϊζω ζάχαρη, 
θα σου΄χω για σπιτάκι
μεταξωτό κουτάκι,
θα ζήσεις μια χαρά..."
Αλφαβητάριο 1978
Η πεταλούδα όμως ήθελε να φύγει
και αν είχε φωνή θα έλεγε:
"Για τη δική σου ζάχαρη,
καθόλου δε με μέλει.
Των λουλουδιών το μέλι
μ΄αρέσει πιο πολύ.
Έχω τον κάμπο τον πλατύ,
τη χλόη τη δροσάτη
βασιλικό παλάτι, 
κοπέλα μου καλή"
****
Η Άννα λυπήθηκε την πεταλούδα
και γι΄αυτό την άφησε να φύγει.

3 σχόλια:

Neli είπε...

Oι αναμνήσεις των παδικών μας χρόνων είναι ότι καλύτερο έχουμε να θυμόμαστε ,πολλα φιλιά καλη Κυριακή.

Vasiliki T είπε...

kalimera sas!!!ti gykes kai nostalgikes pedikes anamnisis!!na iste kala kai kali sinexia tis kyriakis na exete!!!ta xeretismata mou stelno!!

τετράδιο συνταγών είπε...

Καλημέρα καλές μου φίλες! Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!