Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

23 Σεπτεμβρίου 2013

Τα καινούρια παπούτσια...

New Shoes, Voula Papaioannou (1898-1990) - Βούλα Παπαϊωάννου

Πόσοι άραγε από εμάς δεν καμάρωσαν μικροί... τα καινούργια τους παπούτσια;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!

Ένα δωμάτιο η μικρή μας γειτονιά
και το μπαλκόνι σου μισάνοιχτο συρτάρι
Μου χαμογέλασες στου μπάνιου τη γωνιά
σου τηλεφώνησα κι εγώ απ' το πατάρι

Απόψε θα βγούμε
θα πάμε στην κουζίνα
θα σε περιμένω δίπλα στο καλοριφέρ
κι άμα θες μετά μπαίνουμε σ' ένα παπούτσι
και πάμε να τα πιούμε στου σαλονιού το μπαρ

Ένα χαμόγελο το φως του φεγγαριού
Τ' αστέρια φώτα κάποιας άλλης πολιτείας
Μέσα στα μάτια σου το τέρμα του ουρανού
κι ουρανός ένα παιχνίδι μπαταρίας

2 σχόλια:

nikiad.blogspot.gr είπε...

Υπέροχη νοσταλγική φωτογραφία !!!
Ο Μηλιώκας μου αρέσει πολύ αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι (που είναι πολύ ωραίο ) πρώτη φορά το άκουσα !!
Καλό φθινόπωρο !!!!

Mairi Grasia είπε...

Πολύ ομορφο τραγουδι μου αρεσει ο μηλιωκας και η φωτογραφια μας γυρναει πισω, φιλιά!