Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

1 Οκτωβρίου 2013

Καλό μήνα!

Καλωσορίζουμε τον Οκτώβρη
με μια απλή σκηνή παλιάς οικογενειακής στιγμής! 
Δε χρειάζονται πολλά λόγια για να περιγράψεις αυτή την εικόνα...
Πολύ απλά... 
Μια εικόνα, χίλιες λέξεις...
Ελλάδα, Ιανουάριος 1948 - photo: Dmitri Kessel
********
********
Ξεκίνησα για την παλιά μου γειτονιά
λογάριαζα να ξαναδώ την πράσινη την πόρτα
με τα σκαλιά τα πέτρινα κοντά στου δρόμου τη γωνιά
και τ' άκτιστο το οικόπεδο με τ' άγρια εκείνα χόρτα
Και λαχταρούσα το μπαλκόνι το ψηλό
απέναντι στο σπίτι μας με τις πολλές τις γλάστρες.
Ξεκίνησα για την παλιά μου γειτονιά
του σοκακιού λογάριαζα να ιδώ τις ακακίες
μα δάκρυσαν τα μάτια μου από του δρόμου τη γωνιά
σαν είδα γύρω μέγαρα και πολυκατοικίες...
Να έχετε όλοι έναν όμορφο, δημιουργικό και ευχάριστο μήνα!

1 σχόλιο:

Neli είπε...

Καλο μηνααααααααα με πολλα χαμογελα,φιλια