Γεια σας φίλοι και φίλες! Μαζί σας θα μοιράζομαι τις αγαπημένες μου συνταγές και αναμνήσεις! Συνταγές γραμμένες σε παλιά τετράδια, που ίσως ξεχάστηκαν στο ξέφρενο τρεχαλητό του χρόνου και που αναδίδουν το άρωμα μιας άλλης εποχής, συνταγές πλημμυρισμένες από τις μνήμες των παιδικών μας χρόνων, συνταγές απλές, καθημερινές, δοκιμασμένες από εμένα και από φίλους. Γεμάτες αγάπη, θαυμασμό και νοσταλγία για αυτές τις "μάγισσες" της κουζίνας, τις παλιές νοικοκυρές, που με φτηνά υλικά, κέφι και μεράκι έκαναν την μαγειρική τέχνη και τη φτώχεια ευρηματικότητα και έμπνευση!
Ας ξεφυλλίσουμε λοιπόν το τετράδιό μας, τις αναμνήσεις... τις στιγμές μας! Και... "ΚΑΛΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΝ"...

2 Νοεμβρίου 2013

Και τους καημούς σου τους πλέκεις ψιλοβελονιά...

Φτωχολογιά, για σένα κάθε μου τραγούδι
για τους καημούς σου, που σεργιανούν στη γειτονιά...
Φτωχολογιά, που απ’ τον πηλό πλάθεις λουλούδι
και τους καημούς σου τους πλέκεις ψιλοβελονιά...
Στα χέρια σου μεγάλωσαν και πόνεσαν και μάλωσαν
άνδρες μ’ ολοκάθαρη ματιά...
Ψηλά κυπαρισσόπουλα, χαρά στα κοριτσόπουλα
που `χουν κι αγκαλιάζουν τη φωτιά...
Καρπενήσι (1945) Βούλα Παπαϊωάννου
Όμορφη μέρα να έχετε!

3 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες ομόρφυνα την ημέρα μου.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Mary είπε...

Καλό μήνα αγαπημένη μου μαγείρισσα!
Πολύ ωραίες οι εικόνες σου όπως πάντα!

Φιλιά, καλό Σ/Κ!

τετράδιο συνταγών είπε...

Φιλια πολλά, καλά να περνάτε! :)